2009-01-05 burr.....

Om någon undrar över hur det gick på Stråken så gick det så illa att jag inte vill berätta om det ens. Fin is.... det får räcka.
Håller på att packa för en 3v lång thailandsresa. Har förhandlat till mig lite fiske av sambon och om internetet funkar i Thailand så kommer det givetvis rapport med nya tips på akvariefisk. Nåt annat blir det nog inte tal om.
Minus 17 grader visade aset på balkongen idag och snart sitter man i 30+ och hinkar vätska för att inte bli ett russin. Men först blir det 18h tortyr på planet.

Peter får stå för de inhemska fångstrapporterna ett tag nu.... Håll i er, misstänker att det blir fullkittat med Biltema tills jag kommer hem. (han är skadad) Men men, skitfiske på dig Peter!!!

Ha de skönt här hemma nu alla silverjägare så ses vi om en sisådär 23dar...

//Marcus

Kommentarer
Postat av: Peter

Borrarna verkar vara svårflirtade överallt.. :(



Kom ihåg att chartra den fetaste fetaste grymmaste båten i hamnen så vi får med lite svärdisar å annat på bloggen :) 1 V borde du väl kunna va till sjöss utan att gumman blir sur? :)



Lutar åt att man får släppa sjunkbomber i hamnarna här hemma för att komma ut med båten.. Tragiskt..



Ha en trevlig tripp :)

2009-01-05 @ 10:44:12
URL: http://teammoonshine.blogg.se/
Postat av: Marcus

Jag lovar att göra mitt bästa på denna punkt... Nu har man ränneful och ännu inget packat! Underbart...

2009-01-05 @ 15:00:48
Postat av: Peter

Låter ju som om det blir en skitkul resa...



Tandborste, pengar å pass räcker väl?

2009-01-05 @ 15:03:15
URL: http://teammoonshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0