Imellan barnskrik och blöjbyte!

Lyckades ja komma ut på en liten rävjakt.

Med mig va Micke samt goda förhoppningar då fälten va nytröskade.

Vi satte oss i varsitt torn med ca 300 meters mellanrum. Dröjde 10 min innan ett smaldjur kom ut hos mig. Sen ytterligare ett smaldjur.  Ett av dessa gick in bland några träd å kom utskuttandes i ilfart med ett satans bräkande från halsen. Kändes som om där fanns non räv som skrämmt upp henne.

Mitt i detta ekade en knall från Mickes håll. Tog en titt i kikaren åt Mickes håll å såg där en räv fara runt i stubben.

Micke brukar skjuta tills inget rör sig mer å gjorde så även denna ggr. 3 snabba smällar till :)

Hedanefter ska ja medtaga bättre kamera ut på jaktturerna då alla bilder ja tog med mobilen blev katastrof...

Surfade runt lite på nätet imorse å hittade detta! Riktigt skrämmande att dom bara får hålla på!!!

/Peter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0