2009-02-16

Ida anlände en låda godis :)

 

Kommentarer
Postat av: Holmberg , skipper på "Victoria"

Ingen Stensson?? Har du kanske så det räcker.

Vätterfejden & Grand Slam samma datum 14/3 , det var ingen bra planering... :(

2009-02-17 @ 13:12:43
URL: http://teamsixpack1.blogspot.com/
Postat av: Magnus

Apex... Har aldrig fattat det där. Används det som upphängare eller kniper de apexen som ett rent bete typ som den gamla dräparen "Northern King"???

2009-02-18 @ 13:00:54
URL: http://promisedland.blogg.se/
Postat av: Peter

Holmberg.



Nej ingen Stensson... Har inte ens några tror ja :) Bra? Lite olyckligt med tävlingarna samma datum :( Fortsätter det som de gör nu får vi nog bedriva tävlingarna genom att angla laxen :)





Magnus.



Apexen är ett superbete! Funkar otroligt bra i stort fartregister. Har du inte testat gösfisket med apex tycker ja du bör göra detta. Vill du ha en dräpare i gösformat så har ja nog non över.. :)

2009-02-18 @ 18:12:10
Postat av: Magnus

Självklart är jag intresserad... Används den tillsammans med djuprigg för gösahugg, så är jag nog borträknad, eftersom det närmaste jag kommit en djuprigg är en "deep sea diver" och den funkade i ärlighetens namn sådär ;)

Om inte djupriggar behövs så undrar jag bara var och när och vilken summa jag ska betala ;) Syns vi på plattan för överlämning? =)

2009-02-18 @ 21:59:05
URL: http://promisedland.blogg.se/
Postat av: Peter

Magnus:



Du har mail..

2009-02-18 @ 23:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0